Breadcrumbs

Strona startowa Ciekawe lekcje



Lektura zamknięta w pudełku

Lektura zamknięta w pudełku

W jaki sposób zamknąć w pudełku treść książki? Z takim wyzwaniem zmierzyli się uczniowie klas V a i VI a na podsumowanie pracy z lekturą. Przygotowali specjalne pudełka, w których zgromadzili różne rekwizyty lub samodzielnie wykonali elementy związane z bohaterami i problematyką przeczytanych utworów. Efekty ich twórczej pracy można podziwiać w galerii.

 
Poszukiwania figur

Poszukiwania figur

Zdalna nauka matematyki czasem zmusza uczniów do przejrzenia swojego otoczenia w poszukiwaniu modeli figur omawianych na lekcjach. Modeli graniastosłupów mamy w domach dużo, trudniej o przykład trapezu. Jednak nasi uczniowie z tym też sobie poradzili.

 
Matematyka z flagą w tle

Matematyka z flagą w tle

Matematyczne zmagania dotyczące naszych barw narodowych uczniowie zakończyli wywieszeniem flag.

 
Z czym rymuje się cień?

Z czym rymuje się cień

Zabawy piątoklasistów z rymami i cieniem przyniosły bardzo ciekawe efekty.
Zapraszamy do galerii.

 
Jak zapisać dźwięki?

Jak zapisać dźwięki?

W każdym języku istnieją słowa, które naśladują odgłosy. Są to onomatopeje, czyli wyrazy dźwiękonaśladowcze. Według definicji onomatopeja to figura retoryczna polegająca na dobieraniu słów w taki sposób, aby naśladowały one dźwięki jakiegoś zjawiska albo oddawały ich brzmienie, np. szczekanie psa czy warkot silnika. Onomatopeje stosowane są nie tylko w poezji. Pojawiają się w naszych codziennych opowieściach. Zobaczmy, jak dźwięki towarzyszące nam na co dzień przedstawili na komiksowych kartach uczniowie klas piątych: Kacper Szczukocki, Michał Stępczyński, Igor Kaczewiak, Filip Koszela, Maciej Susmęd, Maja Rojek i Kacper Owczarek.


 
« PoczątekPoprzednia123456789NastępnaOstatnie »

Strona 3 z 9
Naszą witrynę przegląda teraz 16 gości