KONKURS "Ja i tolerancja" |
Konkurs plastyczny dla klas I-III ,,Ja i tolerancja". Na plakaty czekamy do 21 marca 2022 roku. Szczegóły w załączonym regulaminie.
REGULAMIN W związku ze zbliżającymi się obchodami Międzynarodowego Dnia Zespołu Downa (21 marca 2022 r.) i Światowego Dnia Autyzmu (2 kwietnia 2022 r. ) ogłaszamy konkurs plastyczny na plakat promujący ideę tolerancji.
Uczestnicy: Uczniowie klas I- III Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Drużbicach
Cele konkursu:
• Popularyzacja wiedzy o tolerancji oraz propagowanie jej idei. • Kształtowanie postaw akceptacji i empatii. dla drugiego człowieka niezależnie od jego przynależności narodowej, etnicznej, kulturowej. • Rozwijanie postaw obywatelskich, związanych z różnymi sposobami reagowania na odmienność wyglądu zewnętrznego, niepełnosprawność, pochodzenie narodowe, wyznanie, światopogląd. • Kształtowanie twórczego myślenia i umiejętności wyrażania własnych uczuć i emocji w formie plastycznej.
Kryteria: • Każdy uczestnik (uczeń) może zgłosić jedną pracę plastyczną wykonaną techniką dowolną (z wyjątkiem technik przestrzennych). • Prace plastyczne w formacie A 3 należy wykonać na temat: „Ja i tolerancja” • Prace mają być wytworem samodzielnej myśli i pracy ucznia.
Termin i warunki dostarczania prac: • Podpisane prace należy dostarczyć do wychowawcy klasy do 21 marca 2022 roku. • Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 23.03.2021 roku. • Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z przekazaniem praw autorskich do nich na rzecz Organizatora oraz do ich ewentualnych publikacji na stronie internetowej i Facebooku szkoły.
Ocena prac: • Oceną prac oraz przyznaniem nagród zajmie się komisja konkursowa wyłoniona przez Organizatora konkursu. • Decyzja komisji jest ostateczna i nieodwołalna. • Wyniki konkursu zostaną ogłoszone laureatom i ich opiekunom oraz opublikowane po zakończeniu i podsumowaniu Konkursu na stronie internetowej i Facebooku szkoły.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE Organizator zastrzega sobie prawo do odstępstw od regulaminu w przypadkach od niego niezależnych
|